Philips DC200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DC200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

jang nl 05-10-2009
Geschreven voor: Philips DC200

Een misser! Het display is absoluut onleesbaar als het toestel hoger staat als jouw ligpositie. Verder is het display te fel en zowiezo niet goed af te lezen. De witte behuizing lijkt mij snel vuil aan te trekken. Retour naar leverancier.

Claudia1 21-07-2009
Geschreven voor: Philips DC200

Mooi ding, niet te groot en het geluid is goed (het blijft natuurlijk in de eerste plaats een wekker). De display vind ik niet erg mooi en ik vind het onhandig dat je tijdens het radioluisteren de tijd niet kan zien. Als wekker met de twee wektijden vind ik 'em prima, maar het oplopende geluidsniveau tijdens het wekken vind ik heel vervelend omdat je het niet zachter kan zetten als de wekker gaat. Als ik gewekt wordt en ik wil nog even naar de radio liggen luisteren moet ik dus eerst het alarm uitzetten en dan opnieuw de radio aanzetten. De verschillende standen voor de verlichting zijn goed, alleen de 'minst lichte' stand had wat minder licht gemogen omdat het nog heel fel is. De natuurgeluiden zijn prettig om bij in slaap te vallen (sleeptimer) of om mee wakker te worden (of met je eigen favoriete muziek natuurlijk).

boedol 17-12-2008
Geschreven voor: Philips DC200

Philips heeft met zijn 'gentle wake system' wel een hele grote misser gemaakt. Het volume van de wekkerradio gaat in de wekstand steeds harder tot je je bed uit dreunt. Ondertussen kun je niet ingrijpen. Wakker wordt je er zeker van, maar je humeur is voor de rest van de dag ook wel verpest.
Het geluid is in de radio-stand veel te bassig. Met de ipod gaat het wel.
De verlichting is, zelfs in de dimstand veel te fel.

Sijmonsbergen 25-08-2008
Geschreven voor: Philips DC200

Zeer mooi design, zeer goede geluidskwaliteit, FM ontvangst is ook zeer goed. Met de natuurgeluiden is het ontspannen wakker worden (geluidsvolume neemt toe). Een GROOT nadeel is het LCD scherm, zelfs op de meest gedimde stand kun je er in het donker een boek bij lezen. Dus staat deze 's nacht uit en kun je in het donker niet (in een oogopslag) zien hoe laat het is. Niet zo handig bedacht van Philips. Verder prima apparaat, maar dus niet zo handig als wekker.